Raňajky s reklamou: Crowdfunding v reklame alebo reklama v crowdfundingu?
V októbri nás čaká ďalšia akcia zo série Raňajky s reklamou. Tento krát bude hlavnou témou crowdfunding, konkrétne vzťah medzi crowdfundingom a reklamou. Počas raňajok sa dozviete čo je to crowdfunding, ako blízko má k reklame, aký je potenciál crowdfundingu, čo je základe každej úspešnej crowdfundingovej kampane, a omnoho viac.
Tešia sa na Vás:
Peter JANČÁRIK Strategist & Partner | Seesame
AKO CROWDFUNDING POMOHOL AUTISOM
Prvý simulátor autizmu vo virtuálnej realitie vznikol vďaka príspevkom od ľudí. Čo nám fungovalo a čo by sme dnes urobili inak?
Slavomíra SALAJOVÁ podpredsedníčka Arbitrážnej komisie RPR, právnička | Rada pre reklamu
CROWDFUNDING V REKLAME ALEBO REKLAMA V CROWDFUNDINGU
Ako to vlastne je?
Viktor MIKULÁŠEK CEO startup a inovačného štúdia LAUNCHER
ZODPOVEDNÝ ZA CELKOVÚ STRATÉGIU, RIADENIE INVESTÍCII, PARTNERSTVÁ A ROZVOJ SPOLUPRÁCE SMEROM NA STARTUPOVÝ A INOVAČNÝ EKOSYSTÉM
LAUNCHER zastrešuje privátnych investorov s vlastným portfóliom startupov, poskytuje funding, manažuje akceleračný program a aktívne pomáha budovať inovatívne spoločnost
Viktor REVILIAK co-funder | CulCharge
Dátum: 21.11.2017
Čas: 8.30-10.00
Miesto: FOXFORD – Obchodná, Bratislava
Viac informácií o akcii nájdete tu.